Kebap ile İyi Giden İçecekler


Kebap ne kadar lezzetli olursa olsun, onu tamamlayan içecektir. Yanında iyi bir içecek olmadan kebaptan haz almak mümkün değil. Bu yazıda kebabın yanında iyi giden içeceklerden bahsedeceğim.

Ayran

Bana kalırsa kebabın yanında ayran kadar iyi giden başka bir içecek yok. Kutu ayran ekmek arası döner ile iyi gitse de iskender ya da kuyu kebabına yetmiyor. Ben genelde susurluk ayranını tercih ediyorum. Kebabın tadını tamamlıyor, özellikle tuzluysa gerçekten lezzetli oluyor.

Şalgam Suyu

Plastik şişelerde satılan şalgam sularına bir türlü ısınamadım. Ama iyi bir restoranda hakiki şalgam içebilirsiniz. Mesela İskender İskenderoğlu şubelerinde bu imkân var. Şalgam ile iskender gerçekten iyi gidiyor. Ama şalgamın soğuk olmasına dikkat etmelisiniz, yoksa midenizle ilgili sorunlar yaşayabilirsiniz.

Kola

Kebabın yanında kola içerken açıkçası pek zevk almıyorum. Ama Coca Cola Zero'nun bu konuda istisna olduğunu söyleyebilirim. Şekerli olmadığı için bir nebze iyi gidiyor. Yine de ayran ya da şalgam suyu tüketmeyi tercih ederim. 

Yorumlar